Salon Galapa

SALON GALAPA

Reklamační řád

Reklamační řád kadeřnického a kosmetického salonu Galapa platný od 2. února 2022:

Tento reklamační řád je vydán provozovatelem kadeřnického a kosmetického salonu, obchodní společností Salon Galapa s.r.o. se sídlem Milady Horákové 23, Brno, 602 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 126659 krajského soudu v Brně, IČ 06459722

dále jen „provozovatel salonu“

1. Předmět

Tento reklamační řád upravuje podmínky, způsob a rozsah uplatňování práv zákazníka z vadného plnění, které vyplývá z odpovědnosti obchodní společnosti Salon Galapa s.r.o se sídlem na ulici Milady Horákové 23, Brno, 602 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 126659 krajského soudu v Brně, IČ 06459722 za vady poskytnutých kadeřnických a kosmetických služeb nebo prodaného zboží .

2. Uplatňování reklamací

Při reklamaci je zákazník povinen uvést své jméno, příjmení, adresu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. V případě ústního podání reklamace je zástupce provozovatele salonu povinen sepsat se zákazníkem reklamační protokol a zákazníkovi vydat potvrzení o přijetí reklamace. Reklamační protokol podepíše přejímající zástupce provozovatele salonu i zákazník, který svým podpisem vyslovuje souhlas s obsahem reklamačního protokolu.

3. Vyřizování reklamací

Provozovatel salonu je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace je zákazníkem požadován. Provozovatel salonu je povinen po potřebném prozkoumání skutkových okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta delší lhůta

4. Způsob vyřízení reklamace

V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady poskytnuté služby nebo v případech, kdy je to možné i v poskytnutí náhradní služby nebo výměny zboží. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, budou důvody zamítnutí reklamace písemně sděleny zákazníkovi.

5. V ostatním platí pro reklamace ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 2. února 2022

Za Salon Galapa s.r.o. zpracovala:

Pavlína Vavříčková
+420 720 532 740
info@galapa.cz