Salon Galapa

Střih pro pány i bez objednání
Milady Horákové 23, Brno
Po-Pá: 9-19h
Milady Horákové 23, Brno
Po-Pá: 9-19h

10+ let s Vámi

zkušený personál

rychlá rezervace

SALON GALAPA

Reklamační řád

Reklamační řád kadeřnického a kosmetického salonu Galapa platný od 2. února 2022:

Tento reklamační řád je vydán provozovatelem kadeřnického a kosmetického salonu, obchodní společností Salon Galapa s.r.o. se sídlem Milady Horákové 23, Brno, 602 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 126659 krajského soudu v Brně, IČ 06459722

dále jen „provozovatel salonu“

1. Předmět

Tento reklamační řád upravuje podmínky, způsob a rozsah uplatňování práv zákazníka z vadného plnění, které vyplývá z odpovědnosti obchodní společnosti Salon Galapa s.r.o se sídlem na ulici Milady Horákové 23, Brno, 602 00 Brno, zapsané v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 126659 krajského soudu v Brně, IČ 06459722 za vady poskytnutých kadeřnických a kosmetických služeb nebo prodaného zboží .

2. Uplatňování reklamací

Při reklamaci je zákazník povinen uvést své jméno, příjmení, adresu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. V případě ústního podání reklamace je zástupce provozovatele salonu povinen sepsat se zákazníkem reklamační protokol a zákazníkovi vydat potvrzení o přijetí reklamace. Reklamační protokol podepíše přejímající zástupce provozovatele salonu i zákazník, který svým podpisem vyslovuje souhlas s obsahem reklamačního protokolu.

3. Vyřizování reklamací

Provozovatel salonu je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace je zákazníkem požadován. Provozovatel salonu je povinen po potřebném prozkoumání skutkových okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta delší lhůta

4. Způsob vyřízení reklamace

V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady poskytnuté služby nebo v případech, kdy je to možné i v poskytnutí náhradní služby nebo výměny zboží. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, budou důvody zamítnutí reklamace písemně sděleny zákazníkovi.

5. Mimosoudní řešení sporů

5.1 Pokud se zákazník a Salon nedohodnou na způsobu vyřízení reklamace, má zákazník právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI), která je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
6.2 Kontaktní údaje České obchodní inspekce:

Web: www.coi.cz

Adresa: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

Telefon: +420 296 366 360

Toto právo zákazníka se řídí ustanoveními § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

6. V ostatním platí pro reklamace ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 2. února 2022

Za Salon Galapa s.r.o. zpracovala:

Pavlína Vavříčková
+420 720 532 740
info@galapa.cz

 

Placené parkování (téměř vždy volno):

a) Podzemní parkoviště IBC (100m): odkaz
b) EFI hotel garáže (130m): odkaz
c) Podzemní garáže Janáčkovo divadlo ( 500 m ): odkaz

—————————-

Ulice poblíž salonu, kde je možné parkovat (během špičky doporučujeme placené parkoviště):

a) Ulice Traubova (120m): odkaz
b) Třída kapitána Jaroše ( 300m ): odkaz
c) Francouzská (120m): odkaz
d) Příční (120m): odkaz